سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

"عماریون"- مراسم شکوهمند سخنرانی و عزاداری ایام فاطمیه همزمان با سی و سومین سالگرد تأسیس حزب الله کرمانشاه، شب گذشته با حضور گسترده انبوه امت حزب الله کرمانشاه در حیدریه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، انبوه جمعیت به حدی بود که دهها نفر از شرکت کنندگان موفق به حضور در فضای مجلس نشده و در فضای خیابان سخنرانی را استماع نمودند.


سخنان مسئول حزب الله کرمانشاه حاج صادق اشک تلخ:

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برادر حاج صادق اشک تلخ مسئول حزب الله کرمانشاه طی سخنان کوتاهی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و خیرمقدم به حضار اظهار داشت: امسال ایام فاطمیه با سی و سومین سالگرد تأسیس حزب الله کرمانشاه در سال 58 توسط یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) یعنی شهید والامقام سید محمدسعید جعفری تقارن یافته است.

در ایام فاطمیه به یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشیم این است که شخصیت نورانی حضرت زهرا(س) و توسل به حضرتش موجب وصول به کمالات و برکات معنوی فراوانی می گردد و به تعبیر یکی از علمای مشهور می فرمودند: نتیجه سی سال تحقیق من این شد که میزان عاقبت به خیری هرکس بستگی به میزان ارادت وی به حضرت زهرا(س) دارد و لذا همین عرض ادب به آستان جده سادات از عوامل عاقبت به خیری حضرت حر می باشد.

شاخصه عرض ادب به حضرت زهرا(س) اطاعت از رهبری

وی در ادامه افزود: برجسته ترین شاخصه عرض ادب به ساحت آن حضرت در عصر حاضر، تبعیت از فرزند عزیزشان مقام معظم رهبری است که همچون مادرش بازوشکسته و سیلی خورده دفاع از اسلام و ولایت است لذا به عقیده ما میزان عاقبت به خیری هر جریان سیاسی یا افراد بستگی به میزان اطاعت از مقام عظماء ولایت دارد.

مسئول حزب الله کرمانشاه در ادامه با توجه به سی و سومین سالگرد تأسیس حزب الله اظهار داشت: یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) شهید والامقام سردار سید محمدسعید جعفری، دو شجره طیبه(سپاه و حزب الله) را در این استان بنا نهاد هرچند که این شهید یک سال و نیم بعد از تأسیس حزب الله در ماههای آغازین دفاع مقدس به شهادت رسید اما اخلاص او در بنیان این حرکت موجب شد که پس از سی و سه سال هنوز این پرچم برافراشته بماند و امروز نسل جوان کنونی آنرا به دوش گرفته اند.

شهید جعفری و مشخصه های «مظلومیت، مقاومت و شهادت»

وی افزود:شهید جعفری همچون مادرش حضرت زهرا(س) برخوردار از مشخصه های «مظلومیت، مقاومت و شهادت» بود و به رغم اینکه ناجوانمردانه حق مسلم او را غصب کردند و همزمان او را آماج انواع تهمت و ناسزا قرار دادند اما هرگز از صحنه خارج نشد و مصممتر باقی ماند و این پایداری را سرانجام با نشان از مادرش که از ناحیه صورت و بازو زخمی شد، ختم به شهادت نمود.

ایشان در ادامه با تبیین شاخصه های تعیین شده توسط شهید جعفری که هم اکنون سرلوحه فعالیتهای حزب الله قرار دارد اظهار داشت: شاخصه اول تبعیت از ولایت است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، که البته این تبعیت باید در عمل نشان داده شود نه اینکه فی المثل در لفظ مدعی تبعیت از ولایت شد و در عمل با اخم کردن و قهرکردن و... غیر آنرا ابراز داشت؟! لذا ما نوع تعامل خود با مسؤلین را براین اساس تنظیم نموده ایم و هر مسئولی که به شاخصه مهم تبعیت از ولایت بی تفاوت باشد مقابلش خواهیم ایستاد و بالعکس به میزان تبعیت ولایت و پایبندی به آرمانهای انقلاب و شهدا او را یاری خواهیم کرد.

شاخصه دوم: اقدام مؤمنانه می باشد حزب الله هرگز نمی تواند فقط نظاره گر بماند بلکه حضور بابصیرت در میدان عمل و اقدام به امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف ارزنده می داند لذا در قرآن کریم می بینیم هر جا سخن از ایمان آمده از عمل صالح نیز سخن گفته شده است.

ایشان شاخص سوم حرکت حزب الله را شهادت طلبی عنوان نمود و اظهار داشت این روح شهادت طلبی است که انسان را از اسارت دنیاطلبی و قدرت طلبی نجات می دهد و امیرالمؤمنین(ع) در نامه به مالک اشتر به این مهم اشاره فرموده اند و بدین مضمون می فرمایند که از خدا می خواهیم عمر ما به شهادت ختم شود.

هرچند بحمدالله با پیگیریهای نظام مقدس جمهوری اسلامی این نامه در سازمان ملل به منشور بین الملل تبدیل شد لکن انگلیس جنایتکار با سوء استفاده از برخی جریانها در مقابل سعی نمود به تبلیغ و بزرگنمایی منشور کوروش بپردازد تا شاید به این وسیله منشور نهج البلاغه را به حاشیه ببرد هر چند به فضل الهی نخواهد توانست.

وی در خاتمه سخنانش گفت: امیدواریم با حذف این جریان انحرافی، دشمنان اسلام و نظام در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند انشاءالله



سخنان سردار دکتر حاج حسین الله کرم:

در ادامه این مراسم سردار دکتر الله کرم استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه و دبیر شورای هماهنگی حزب الله به سخنرانی پرداخت.


گرامیداشت شهید جعفری و اشاره به مظلومیت او

وی در ابتدای سخنانش به تجلیل از شهید والامقام سید سعید جعفری به عنوان بنیانگذار جریان مقدس و نورانی حزب الله کرمانشاه پرداخت و گفت: من با آن شهید والامقام آشنایی قبلی داشتم و در جریان مظلومیت این شهید بودم چرا که ما از نیروهای حزب الله تهران بودیم و در شهر شما هم مانند تهمتهایی که به بچه های ما با عناوین چماقدار و... می زدند در اینجا هم با عناوین دیگری به این بزرگوار و بچه های حزب اللهی می زدند که برادرمان آقای اشک تلخ نیز به این مظلومیت اشاره ای کردند. لذا باید توجه کنیم که ساختار امروز حزب الله در کشور، ریشه در روزهای اول انقلاب دارد و ثمره مقاومت و ایستادگی غریبانه و فاطمی نیروهای حزب الله در برابر انواع توهین و تهمت و... است.

وجه تمایز رزمندگان کرمانشاه از دیگر مناطق دفاع مقدس

سردار الله کرم سپس به تبیین رشادت و دلاوری رزمندگان منطقه غرب و کرمانشاه در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: یاد شهدای این منطقه را گرامی می دارم که موجب توقف دشمن در سرپل ذهاب شدند چرا که دشمن نیت داشت حداقل بتواند تا ارتفاعات پاتاق در این محور جلو بیاد که در آن زمان شهید جعفری و یارانش با حداقل امکانات و سلاحههای سبک و گروههای چریکی که تشکیل دادند، موفق شدند دشمن را در ارتفاعات بسیار عقبتر (یعنی قراویز) متوقف کنند، به طوری که عراق جرأت نکرد، سه لشگر یعنی لشگرهای 8پیاده، 6 زرهی و 4پیاده را از این منطقه عقب ببرد.

آنهایی که جنگ را وارونه می نویسند و تفسیر می کنند همواره جبهه های غرب را از یاد برده اند و متأسفانه به دفاع جانانه بچه های غرب و زمین گیر کردن سه لشگر قوی دشمن در این منطقه نمی پردازند، البته درست است که عملیاتهای بزرگ در جنوب انجام شد اما این به تبع پیشروی زیاد دشمن در جنوب بود در حالی که بواسطه دفاع بچه های با رشادت غرب چنین پیشرویی برای دشمن در غرب محقق نشد و این نشان از ایثار و دلاوری شدید نیروهای غرب و در رأس آنها شهید والامقام جعفری بود. نثار روح همه آن شهدا صلوات.

تبیین درسهایی از فاطمیه و اقدام فاطمی در دفاع از ولایت

ایشان با اشاره به ایام فاطمیه و لزوم توجه جریان حزب الله به سیره فاطمی در مقطع کنونی، به تبیین تحلیلی مراحل دفاع فاطمی از ولایت و درسهای آن پرداخت و عنوان نمود: فاطمه زهرا(س) در روایات حجت بر ائمه معصومین(ع) معرفی شده و اسوه تمام و کمال ولایتمداری است لذا حزب الله باید با دقت و بررسی مضاعف در سیره فاطمی ، مسیر و سیره آن حضرت در ولایتمداری را نصب العین خود قرار دهد.

مسئله ولایت در سیره فاطمی چنان اهمیتی دارد که در عین تأکیدات آن حضرت به عدم مواجه و اختلاط زنان با نامحرم اما به دفاع از ولایت که می رسد حتی به صورت فیزیکی نیز به اقدام به دفاع می نماید و در اثر تلاش برای جلوگیری از کشاندن امیرالمؤمنین(ع) به سمت مسجد، ضربات زیای به بازوی حضرت زدند که بعدها امام صادق(ع) فرمود:همان ضربات غلاف شمشیر که بر بازوی حضرت زدند، باعث شهادت مادر ما شد و بعد هم با خطبه کوبنده بین جمعیت مردم مدینه حاضر می شوند و به سخنرانی و... در جمع مردان و زنان می پردازند لذا تحلیل این نکته در اهمیت مسئله دفاع از ولایت حائز اهمیت است و یک فرد ولایتمدار با تأسی به حضرت زهرا (س) جان و مال و فرزند و... را فدای ولایت می کند لذا در درجه اول ولایتمداری، شهدا و خانواده های بابصیرت آنها هستند که از جانشان برای دفاع از ولایت خرج کردند.

شاید بعضی اینجا بگویند با وجود مردانی از صحابه در آن کشاکش، چطور خود حضرت زهرا(س) به میدان دفاع فیزیکی از ولایت و در بین نامحرمان وارد شد؟ در جواب باید بگوییم که شاید این بدان جهت است که حضرت فاطمه(س) می خواست بفهماند که خواص و کسانی که تأثیرگذاری و جایگاه بیشتری در جامعه دارند باید بیش از دیگران در میدان دفاع از ولایت وارد شوند و هزینه شوند (بیش از دیگر افراد عادی که کمتر تأثیرگذارند) لذا برخی از اهل سنت نیز به این نکته اشاره دارند که تا زمانی حضرت زهرا(س) توانست از امیرالمؤمنین(ع) دفاع کند ،او بیعت نکرد و بعد از ناتوانی فاطمه(س) مجبور به بیعت شد.


سکوت بصیرت افزا و فعال در وقت مقتضی، جلوه ای دیگر از ولایتمداری فاطمه(س)

جلوه دیگر ولایتمداری فاطمی که در این برهه برای ما قابل توجه است اینکه همین فاطمه ای که به وقت لازم فریاد دادخواهی سر داد و به میدان همه جانبه دفاع وارد شد، هنگام درخواست امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر عدم نفرین معاندین، از ولایت تبعیت نمود و سکوت کرد یا هنگامی که حضرت از او خواست که حمله کنندگان و قاتلین فرزندش را به حضور بپذیرد، اطاعت نمود، لذا در قضیه اخیر کشور نیز حزب الله ناگفته های بسیاری در سینه داشت اما چون مقام معظم رهبری نظرشان بر حفظ آرامش فضای سیاسی بود با تأسی به این سیره فاطمی، حزب الله بی چون و چرا اطاعت نمود.

لذا مهم اطاعت فاطمیون از ولایت به وقت نیاز است و اینکه به وقت لازم آماده باشند که همه چیز را فدای ولایت و دفاع از آن نمایند لذا اگر بناست طراحی کنند که آبرویشان را خرج ولایت کنند باید دریغ ننمایند و از جان و فرزند و مال و همه چیز بگذرند و در عین حال آنجا هم که بنا باشد در تبعیت از ولایت از حق خود بگذرند چنین کنند... این ولایتمداری و اقدام فاطمی است.

برخی ممکن است اینجا بپرسند پس بحث عمارگونه بودن چه می شود؟ افشاگری عمارگونه نیز باید در موقعیت های بسیاری صورت گیرد اما با بصیرت باید زمان و موقعیت هر کدام را به فراخور زمان و مکان شناخت لذا ما در فتنه سیاسی باید عمارگونه رفتار می کردیم و ضمن تبیین آشکار لایه های انحراف، بصیرت افزایی علنی داشتیم اما در مقابل جریان فتنه دینی جدید باید درون زا عمل کنیم و با تأسی به بخشهایی از سیره فاطمی گاهی انسان باید به جهت اطاعت از ولایت از حق خودش نیز بگذرد.



مطالبه حق فدک طرحی برای دفاع از ولایت و الگوی دفاع هوشمندانه

طراحی فاطمه زهرا(س) برای دفاع از ولایت نیز حائز اهمیت است چراکه به قضیه غصب فدک و دفاع از این حق پرداخت و از این راه غاصبانه و ظالمانه بودن اقدامات جریان حاکم را تبیین نمودند، جریان حاکم نیز می دانست که اگر حق را در اینجا بپذیرد و فدک را پس بدهد، درگیر مطالبه بزرگتری به نام پس دادن حق امامت و خلافت، خواهد شد.

لذا از درسهای فاطمیه این است که در دفاع از ولایت با طرح و برنامه زیرکانه پیش برویم و حداکثر استفاده را از ظرفیتهای موجود داشته باشیم.

متأسفانه برخی مدعیان ولایتمداری ، در مدت اخیر نه تنها با طرح و برنامه به دفاع از ولایت نیامدند بلکه با غیبتهای ناموجه و... اطاعت از ولی و ولایتمداری را زیر سؤال بردند و آب به آسیاب دشمن ریختند چه برسد به اینکه خودشان طراح دفاع باشند.

فتنه دینی و انحراف از اصول و مبانی نبوی و علوی

در بررسی قضیه اخیر نیز اشاره کوتاهی می کنیم به دو نوع از فتنه که عبارت از فتنه سیاسی و فتنه دینی است.

فتنه هایی مانند فتنه بنی صدر و دوران تجدیدنظرطلبی خاتمی یا فتنه انتخابات 88 و... فتنه هایی سیاسی بودند اما فتنه کنونی یک فتنه دینی است.

مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند: تا زنده هستم اجازه انحراف در مسیر ملت را نمی دهم و در مقابل انحراف می ایستم، ایشان در مقابل کدام انحراف می ایستند؟ در مقابل انحراف از اصول و مبانی نبوی و علوی.

انحراف از اصول نبوی چیست؟ رسول اکرم(ص) فرمودند: انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق: من برای تکمیل مکارم اخلاق آمدم و همه می دانید که وفای به عهد از ابتدایی ترین دستورات اخلاقی و قرآنی است لذا اینکه مسیری را وعده کنیم و با عده ای برای طی این مسیر هم پیمان شویم، بعد بدون هیج دلیلی خلاف وعده عمل کنیم و عده ای را که از این خلف وعده انتقاد می کنند کنار بزنیم، خلاف بینات اخلاق است.

اما جامعه علوی که یکی از آرمانهای ماست از شاخصه های مهمش عدالت خواهی است، حالا چطور می شود که مثلا می بینیم به ناگاه به جای این گفتمان عدالت علوی،کم کم گفتمان ملی گرایی و... را مطرح می کنند؟ این خروج از اصول و مبانی نبوی و علوی است و باید رعایت شود و گرنه جلو آن می ایستیم و نیز اطاعت محض و دفاع از ولایت مطلقه فقیه مسئله مهم و آرمانی ماست و با هر نوع خدشه در اطاعت مطلق از ولایت فقیه مقابله خواهیم کرد.

ادعای انحرافی ظهور صغری

برخی منحرفین و به تعبیری حجتیه جدید در تلاشند القا کنند که امروز دوره ظهور صغری است! و همانطور که برای امام عصر(عج) یک غیبت صغری داشتیم و یک غیبت کبری ، اکنون نیز به دوران ظهور صغری رسیدیم به این معنا که دیگر خود امام زمان(ع) دخالت و حمایت و هدایت می کنند و در این دوران احتیاج چندانی به نواب عام ائمه(ع) یعنی فقهای عظام و روحانیت نداریم!

حالا کمک و استعانت امام زمان(عج) را که نمی توان انکار کرد اما چنین ادعا و نتیجه گیری هایی فتنه و انحراف است چرا که حتی در زمان خود ائمه(ع) نیز نائب امام و لزوم اطاعت از وی وجود داشته چه برسد به عصر غیبت.

لذا بی توجهی به روحانیت ، امتداد همان تفکر لیبرالهایست که قائل به عدم دخالت روحانیت در امور بودند.

ولایت فقیه اصل آرمانی ما و مانع دیکتاتوری قوا بر یکدیگر

مترقی ترین نظام دنیا ولایت فقیه است که مانع استبداد دیگر قوا بر یکدیگر می شود و توازن و هماهنگی را بین قوا برقرار می کند در حالی که در دیگر نظامهای دنیا چنین نیست و قوا بر یکدیگر استبداد و دیکتاتوری دارند.

ولایت فقیه بر اساس اصل مترقی 57 قانون اساسی باید هماهنگی بین سه قوه را به وجود بیاورد مثلا وزارت کشور و وزارت اطلاعات و خارجه و.. تنها به یک قوه مربوط نمی شود و چندین مجموعه و قوه دیگر در آنجا دخیلند یا استاندار در هر شهر باید خط و مشی حکومت را برود و منافع سه قوه و دیدگاههای ولایت را لحاظ کند لذا اگر استانداری بخواهد از این اصول پایش را فرا بگذارد مردم و دیگر قوا با او مقابله می کنند لذا مردم ولایتمدار جلو استانداری که اینها را رعایت نکند می ایستند حال می خواهد کرمانشاه باشد یا شیراز و تهران و... این استاندارهایی که رفتند امضا دادند به اسم دفاع از یک قوه و...! فکر می کنند ما آنها را نمی شناسیم؟ در حالی که آنها را می شناسیم و فقط به تبعیت از ولی فقیه سکوت کرده ایم اما سکوت فعال و با بصیرت که مستوجب جلب الطاف الهی است.

ولایت فقیه جلوی دیکتاتوری را می گیرد یادتان هست زمانی اطرافیان آقای هاشمی بحث تجدید ریاست جمهوری وی را پس از دو دوره ریاست جمهوری مطرح کردند، ولایت فقیه جلویش ایستاد، یا در ماجرای نامه 123 نفر از نمایندگان مجلس ششم به آقا درباره رابطه با آمریکا که به نامه جام زهر معروف شد یا توطئه تغییر قانون مطبوعات در مقابل مجلس ایستاد.

مقام ولایت همان طور که در این فتنه ها و فتنه سیاسی ابطال انتخابات 88 ایستاد و فصل الخطاب بود، در اینجا هم در مقابل انحراف از مسیر صحیح و عدم رعایت مصلحت نظام ایستاد.

وی در خاتمه با تصریح به این نکته که عده ای دخالت مقام معظم رهبری را فقط در فتنه سیاسی می خواهند و در فتنه دینی نمی خواهند! خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب بحمدالله در مقابل هر انحراف و فتنه ای ایستاده و حزب الله هم چشم به اشاره ولایت به تکلیف فاطمی و عماری خویش عمل خواهد کرد.

در خاتمه این مراسم شرکت کنندگان ، عزاداری و سینه زنی نمودند .

 نوشته شده توسط ... در شنبه 90/2/17 و ساعت 1:57 صبح | نظرات دیگران()

"عماریون"-حاج حسین الله کرم در جلسه به تبیین ولایتمداری فاطمی با الگوبرداری از حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرداختند.

امام صادق  علیه السلام:نحن حجة الله علیکم و امنا فاطمة حجة الله علینا ،با این حال این حضرت با این جایگاه با روش های زیر از ولایت دفاع می نمایند:

*شهادت حضرت محسن در دفاع از ولایت(به عبارتی از جان گذشتگی)
*شکستن بازو دردفاع از ولایت (جانبازی)
* دفاع فاطمی جلوگیری از کشتن ولی امر زمان در مسجد
*طراحی نقشه استراتژیک برای رسوایی دشمن (خطبه فدکیه)
*اوج ولایتمداری (یاعلی البیت بیک والحرة امتک:یاعلی خانه خانه ی توست و فاطمه کنیزت) در دیدار ...

همچنین با ریشه یابی فتن مبتلی به و بازگو کردن آرمان ها از دیدگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمودند : ((تا من زنده هستم نمیگذارم ای حرکت عظیم ملت به سوی آرمان ها ذره ای منحرف شود ))پرداختندووظیفه مارا سکوت فعال قلمداد نمودند.

 

فتن مبتلی (مبتلا) به جامعه

1-دینی :تعیین جایگاه فقها با توجه به گذشته و حذف آنان

2- سیاسی : باعث کاهش قدرت ولایت فقیه میشود و ضعف ولایت فقیه ضعف ریاست جمهوری و نظام اسلامی

آرمان ها کدامند؟





وظیفه ما در این برهه چیست؟



 نوشته شده توسط ... در جمعه 90/2/16 و ساعت 12:50 صبح | نظرات دیگران()

"عماریون"- حاج حسین الله کرم در آخرین جلسه حزب الله ابعاد جدیدی از هماهنگی جریان انحرافی نفوذی در دولت را با انجمن حجتیه و فراماسونری بیان نمودند.
مسئول شورای هماهنگی حزب الله در آخرین جلسه حزب الله هماهنگی وهابیت، انجمن حجتیه جدید و فراماسونری را بر اساس بیانات اخیر علامه مصباح یزدی محکوم کرده و از این بابت اعلام خطر نمودند.
دکتر الله کرم هدف از این اقدامات را ضربه ای اساسی بر پیکر روحانیت و ولایت فقیه اعلام کرده و موضع حزب الله را در مقاومت کامل با این جریان خطرناک مطرح کردند.



حرکت وهابیت یک طرفه بوده و کوبیدن اصل ظهور است.
نظریه فوکویاما دوطرفه اصول مهدویت و شهائت طلبی را می کوبد.
انجمن حجتیه ای ها هم یک طرفه به هدف حدف روحانیت حرکت می کنند.

 نوشته شده توسط ... در پنج شنبه 90/2/8 و ساعت 9:15 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

دکتر حاج حسین الله کرم
...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 15885
جستجو در صفحه

خبر نامه