سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نیکو نیست خاموشى آنجا که سخن گفتن باید ، چنانکه نیکو نیست گفتن که نادانسته آید . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

قالت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها): جعل الله الجهاد عزا للاسلام.
حضرت زهرا در این کلام نورانی همه مسلمین در هر عصر را دعوت به جهاد برای عزت اسلام نموده است. بر اساس دیدگاه قرآن کریم به ملت اسلام، هر تجاوز و اشغالی در سرزمین های اسلامی (اشغال بحرین توسط ناوگان پنجم آمریکا و فرمان آمریکا در اشغال بحرین توسط آل سعود، اشغال 63 ساله فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس) باید با جهاد از سوی همه مسلمین روبه رو شود.

از این رو حی علی الجهاد فرزندان امام خامنه ای در بابل و ثبت نام جوانان بابلی در گردانهای استشهادی عین عمل به آیه فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما می باشد.

دکتر الله کرم در ادامه به جهاد اکبر پرداخت و نمونه بارز آنرا ایستادگی در مقابل جریان انحرافی دولت دهم دانست؛ وی به مقایسه جریان انحرافی در دولت دهم و دولتهای گذشته پرداخت و اظهار داشت جریان های نفوذی و منحرف در دولت های گذشته، آنها را به مقابله با انقلاب اسلامی کشاند.

1- نفوذ مهره آمریکا به نام عباس امیر انتظام، دولت موقت بازرگان را به حمایت از آمریکا و مقابله با امام کشاند.
2- فرزند سید کاظم شریعتمداری که مهره غرب بود، جایگاه مرجعیت پدر را عامل معنوی کودتا در مقابل امام نمود.
3- حضور جریان انحرافی منافقین، دولت بنی صدر را به سقوط کشاند؛ البته اسناد از نفوذی بودن شخص بنی صدر نیز حکایت می کند.
4- دلباختگی شهید رجایی به تشرع ظاهری عنصر نفوذی منافقین در دولت به نام کشمیری، منجر به شهادت او، باهنر و ... گردید.
5- دادن جام زهر (پذیرش قطعنامه 598) به امام خمینی یکی از نتایج عملکرد جریان انحرافی(مائویستی) و نفوذی(فراماسونری) دولت موسوی بود. برخی اسناد از نفوذی بودن و فراماسون شخص موسوی نیز حکایت می کند.
6- جریان منحرف باند مهدی هاشمی توانست آقای منتظری که حاصل عمر امام و قائم مقام رهبری محسوب می شد را در مقابل نظام و امام راحل قرار دهد که بسیار عبرت آموز است.
7- جریان منحرف، نفوذی و غرب گرای تکنوکرات و فن سالار موسوم به کارگزاران سازندگی و تسلط آن بر ارکان نظام در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی توانست علت اصلی انقلاب اسلامی یعنی عدالت را در پای سرمایه داری ذبح کند.
8- جریان موسوم به خط امام پس از انحراف از خط امام و همکاری با جریان موسوم به کارگزاران سازندگی دولت هفتم و هشتم محمد خاتمی را نه تنها در مقابل ارزش ها و آرمانهای امام و نظام اسلامی قرار داد بلکه با در اختیار داشتن قوای مجریه، مقننه و شوراها می خواستند در چارچوب استراتزی فتح سنگر به سنگر، نظام اسلامی را تبدیل به رژیمی سکولار نمایند.
9- پیشینه فوق ما را به دقت بیشتر نسبت به جریان انحرافی و نفوذی در دولت دهم وا می دارد؛ این جریان امروز به نام جریان مشایی مطرح است؛ و در مقایسه با جریانهای منحرف و نفوذی قبلی، مشابه با ترکیبی از مدل 4 (دلباختگی شهید رجایی به تشرع ظاهری کشمیری ...) و 6 (نفوذ جریان منحرف باند مهدی هاشمی در بیت آقای منتظری...) می باشد.

 نوشته شده توسط ... در پنج شنبه 90/3/12 و ساعت 5:49 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دکتر حاج حسین الله کرم
...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 15879
جستجو در صفحه

خبر نامه