سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه به دنیا رغبت ورزد و آرزویش در آن دراز گردد، خداوند دلش را به اندازه رغبتش به آن کور می کند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

حزب الله در مسیر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل جریان منحرف و نفوذی توهم گرا خواهد ایستاد
ایستادگی تا حذف جریان منحرف نفوذی در ریاست جمهوری

الله کرم در جلسه هفتگی شورای هماهنگی حزب الله در مقایسه عملکرد دولت دهم با دولتهای گذشته اظهار داشت ...

"عماریون"- حاج حسین الله کرم در جلسه هفتگی شورای هماهنگی حزبالله در مقایسه عملکرد دولت دهم با دولتهای گذشته اظهار داشت:
این مقایسه در دوشکل زیر قابل تصور است :
1. برآیند عملکرد دولت دهم بدون در نظر گرفتن مؤلفه ی انحرافات جریان نفوذی از عملکرد دولت-های آقایان هاشمی و خاتمی بهتر است . چراکه دیدگاه سرمایه داری دولت آقای هاشمی در نهایت یک دولت سکولارمحور را در پی آورد که با روح عدالتخواهی وظلم ستیزی اسلام و قانون اساسی در تضاد و تعارض قرار می گرفت.دیدگاه توسعه سیاسی دولت آقای خاتمی نیز با تداوم همان سیاست اقتصادی سرمایه داری به سوی ساختارشکنی و تجدیدنظرطلبی در مبانی اندیشه دینی و فرهنگ انقلابی شلتاق میکرد.
2. برآیند عملکرد دولت دهم با درنظر گرفتن تأثیرات مؤلفه انحرافات جریان نفوذی مانند همان عملکرد دولتهای آقایان هاشمی و خاتمی می باشد.گرچه سرانجام دیدگاه ترکیبی دولت های حزب کارگزاران وحزب مشارکت و گروه های همسو عملاً منجر به شکل گیری فتنه سیاسی پس از انتخابات خردادماه سال1388 گردید،اما جریان نفوذی و منحرف با در دست گرفتن مدیریت فرهنگ و امنیت به باز تولید فتنه در قالب جدیدی که می توان آنرا فتنه دینی نامید،پرداخت.
دراین میان برخی معتقد به عدم امکان تفکیک مؤلفه ی جریان انحرافی و نفوذی از بدنه ی اصلی دولت هستند.
الله کرم در ادامه به تجزیه و تحلیل حالات محتمل عملکرد آتی دولت پرداخت.وی اظهار داشت اگر بپذیریم رفتار هر گروه سیاسی را می توان در سه مدل عملگرا(مدل پیگیر منافع فردی و جمعی)،واقع گرا (مدل پیگیر منافع گروهی وملّی) و توهم گرا(مدل پیگیر منافع فردی و گروهی ذیل شبه آرمانی)تحلیل نمود؛از اینرو درپیش فرض اول با مؤلفه مدل عملگرا از سوی بدنه ی اصلی دولت دهم روبرو هستیم،درحالیکه جریان انحرافی و نفوذی با مؤلفه ی مدل توهم گرا به حفظ قدرت و کسب آراء به هر شیوه ی ممکن عمل خواهد نمود؛باستان گرایی متأثر از استخوانهای پوسیده ی فرهنگ منحط ستم شاهی ، طرح به اصطلاح مکتب ایرانی،بحث دوستی با مردم اسرائیل،حمله ناجوانمردانه و مضحک و غیرشرعی به مدیریت انبیاء و امثالهم در مدل توهم گرا قابل اشاره و دقت است. از اینرو اگر تفکیک میان جریان انحرافی و بدنه ی اصلی دولت را قائل باشیم ،امکان بازتولید افتخارات دولت نهم در دولت دهم وجود خواهد داشت.
الله کرم اظهار داشت در پیش فرض ب که بدنه ی اصلی دولت تحت تأثیر جریان انحرافی قرارگیرد شاهد حاکمیت و غلبه ی مدل توهم گرا خواهیم بود.دراین صورت رویگردانی فزاینده مردم از جریان انحرافی و افول اقبال مردمی از بدنه ی اصلی دولت خودرانشان خواهد داد .
وی در آخر اذعان داشت بی تردید جریان های حزب اللهی به عنوان نمادحرکت های خودجوش مردمی و با تأسی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با تمام توان به دفاع ازآرمان های انقلابی و قانون اساسی خواهند پرداخت.
21/02/1390
مسجد ارک-تهران

 نوشته شده توسط ... در چهارشنبه 90/2/28 و ساعت 3:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دکتر حاج حسین الله کرم
...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 15904
جستجو در صفحه

خبر نامه