سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

مدرس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گفت : دو جریان حزب ‌اللهی در کشور وجود داشته است و دارد که یکی خواسته‌های خود را از طریق زور و دیگری با اعتراضات مدنی دنبال می کند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، حسین الله کرم در مناظره با صادق زیباکلام در دانشگاه صنعتی شریف با معرفی خود و با بیان اینکه در دو رشته علوم سیاسی و مدیریت استراتژیک دکتری دارد، افزود : در مبارزات سیاسی قبل از انقلاب و در دفاع مقدس نیز شرکت داشته است.

وی همچنین به حضور خود درکشور بوسنی و هرزگوین اشاره کرد و گفت: علیه جریان نسل‌کشی مسلمانان در این کشور تاثیرگذار بود.

الله کرم حضور در تشکل‌هایی مثل انصار حزب‌الله و دانشجویان حزب‌الله را از دیگر فعالیت های خود بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه دو جریان حزب اللهی در کشور وجود داشته اند و دارد، افزود : چهره‌هایی مثل هادی غفاری، اکبر گنجی، مخملباف که پیرو سران فتنه بودند گروه معتقد به استفاده از زور، در اوایل انقلاب بودند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد : اکبر گنجی معروف به اکبر پونز بود که روسری‌های بدحجابان را جلو می‌کشید و پونز می‌زد و کارهایی از این دست انجام می داد.

الله‌کرم ادامه داد: در دهه دوم انقلاب که ما از جبهه برگشتیم، معتقد به دستیابی به خواسته‌ها از طریق اعتراضات مدنی بودیم.

این استاد دانشگاه گفت : در حال حاضر اعتقاد دارم اگر دولت فضای لازم را برای حضور مردم در امر به معروف و نهی از منکر مهیا نکند، این دو جریان حزب‌اللهی به اقداماتی شبیه دوره انقلاب دست خواهند زد.

وی با بیان اینکه معتقد به گروه دوم حزب الله و اعتراضات مدنی برای رسیدن به خواسته هاست، افزود : هم اکنون نیز رسیدن به خواسته های خود را از طریق حرکت‌های اجتماعی و در چارچوب اعتراضات مدنی می دانم.
منبع: جهان نیوز

 نوشته شده توسط ... در دوشنبه 89/8/10 و ساعت 11:40 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

دکتر حاج حسین الله کرم
...

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 15920
جستجو در صفحه

خبر نامه